Fanslave.com'da Puanlarınızın Silinmemesi İçin Dikkat Edilecek Hususlar

Yayınlanma 09:38:00 by Admin

make-money-468x60-2


Arkadaşlar fanslave.com'da facebook sayfalarını beğeniyor yada twitter'da bize önerdiği kişileri takip ediyoruz. Bu da bize puan olarak geri dönüyor. Bazı şeyler var ki puanlarımızın silinmesine neden oluyo. Dün benim başıma geldi. Facebook'tan bana önerdiği sayfaları beğendim. Ardından update tuşuna bastım. Ve bir de baktım ki puanım azalmış. Evet puanım artması gerekirken azaldığını gördüm.
Buna bir anlam veremedim. Hesabınız / Rezervasyonlar / Ayrıntıları Göster bölümünden baktığımda bazı beğendiğim sayfaların karşısında -(eksi) puan yazıyordu. Aşağıdaki resimde olduğu gibi.

Fanslave.com sitesinde yaptığım araştırmada sıkça sorunlan sorular kısmında böyle bir soru mevcuttu. Ama tam olarak açıklayıcı bilgiye rastlamadım. Sonradan aklıma geldi. Fanslave.com'un bana önerdiği sayfaları beğendiğimde bunların kullanıcı profilimde Müzik, Filmler, Televizyon gibi kısımlarda kayıtlı olduğunu gördüm. Ben bunları 2 gün önce kaldırmıştırm. Sorunun bundan kaynaklandığını düşünüyorum. Sizlerin de puanlarının silinmemesi için bunları kaldırmamanızı öneririm.


No Response to "Fanslave.com'da Puanlarınızın Silinmemesi İçin Dikkat Edilecek Hususlar"

Sorularınızı ve Yorumlarınızı Aşağıdaki Kutucuktan Gönderebilirsiniz.
Yorumlama Biçimini: Anonim seçin.